wie staat ook voor de klas en moet kolven, en dan de hamvraag....hoe gaat dat/is dit geregeld?

vandaag voor het eerst weer naar school geweest en met de directeur gesproken.
ik heb gehoord dat ik recht heb op ongeveer 2 uur per dag maar waar het nu op neer komt krijg ik (in theorie) 3 kwartier waarvan n half uur mijn eigen pauze (en in de praktijk zal hier een half uurtje in totaal van over zijn)
wie doet/ deed dit ook en hoe ging dit, de afspraken, de ervaring etc. en wie weet hoe dit nu echt wettelijk zit?

(ja, idd was ik nu maar lid van de bond....)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je hebt recht op maximaal 1 kwart van je werktijd en een kolfruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, heb mijn directeur ermee om zijn oren geslagen:)
nu nog zien dat ik mijn recht krijg....

Andere antwoorden (1)

Het staat heel duidelijk in de CAO. Die kan je op internet vinden. Ik weet t niet zo uit m'n hoofd, maar ik weet wel dat je ook recht hebt op een ruimte die afgesloten kan worden. Bij ons op school hebben ze ook een ruimte gemaakt voor een leerkracht die moet kolven. Succes!